Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Porovnání průsečné a okružní křižovatky Tyršova v Soběslavi
Hapl, Michal ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na přestavbu stykové křižovatky Tyršova v Soběslavi. Přestavba je nutná z důvodu stavby IV. Tranzitního koridoru, který svou trasou přeruší stávající komunikaci II/135. Návrh je proveden ve dvou variantách, průsečná a okružní křižovatka. Hlavní dopravní proud je silnice II/135 propojující silnici I/3 a dálnici D3. Oba návrhy jsou porovnány z pohledu technického návrhu kapacity a plynulosti provozu. Jako podklad jsem použil celostátní sčítání dopravy doplněné osobním sčítáním zaměřené na směrové průjezdy a mapovými podklady.
Studie křižovatek Pasecká, Zlín
Pavlacká, Šárka ; Alster, Ladislav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh řešení dvou křižovatek a úseku mezi těmito křižovatkami ve městě Zlíně. Jedná se o stykové, světelně neřízené křižovatky s nevhodným uspořádáním. Cílem práce je zvýšení bezpečnosti provozu a snížení hlučnosti a prašnosti v dané lokalitě. Toho bude dosaženo stavební úpravou křižovatek místních komunikací a návrhem pěších komunikací.
Návrh křižovatky ulic Palackého a Krátká v Holešově
Dlhopolček, Michal ; Patočka, Miroslav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je zpracování studie úpravy stykové křižovatky silnic II/432 a II/438 ve městě Holešov. Řešená křižovatka se nachází v západní části města Holešov, jenž se nachází 20 kilometrů severně od krajského města Zlín. Křižovatka v současném stavu není správně řešena, především z důvodu bezpečnosti při napojování těžkých nákladních vozidel z vedlejší ulice Krátká směrem do centra města Holešov. A dále se tvoří fronty dosahující až železničního přejezdu, čímž vzniká další dopravní riziko. Ze tří navržených variant byla vybrána ta, která nejlépe splňuje požadavky pro zvýšení plynulosti průjezdu křižovatkou a tím zvyšuje celkovou bezpečnost v křižovatce. A dále by vyhovovala požadavkům na zvýšení kapacity a dále by splnila úroveň kvality ať už na hlavní, nebo vedlejší komunikaci.
Úprava křižovatky silnic I/11 x II/474 v Těrticku
Kortová, Anna ; Matuszková, Radka (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na úpravu křížení silnic I/11 a II/474 v Těrlicku s podmínkou zachování pravého odbočovacího pásu, který je součástí motocyklového okruhu. Cílem této práce je zvýšení přehlednosti, snížení nehodovosti a vyřešení zachování pravého odbočovacího pásu. Práce vycházela z dat, získaných aktuálním měřením intenzity, které byly zpracovány do kartogramu. Výsledkem práce je návrh, který zajistí bezpečnější napojení silnice II/474 při nenarušení plynulosti dopravy na hlavní komunikaci. Návrh snižuje nebezpečnost řešeného úseku přetvořením geometrického uspořádání křižovatky, který odpovídá posouzení na kapacity a rozhledové plochy.
Úprava křižovatky silnic I/43 x II/150 u Boskovic
Kortová, Anna ; Sedlák, Lubomír (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá úpravou křižovatky silnic I/43 a II/150 u Boskovic z hlediska bezpečnosti na ní. Cílem práce bylo snížení nehodovosti v dané lokalitě a zachování plynulosti. Prvním krokem této práce bylo zpracování naměřených rychlostí a intenzit na křižovatce a porovnání s příčinami nehod. Druhým krokem bylo navržení více variant řešení dané křižovatky. Pro jednu z možností byla dále zpracována projektová dokumentace.
Návrh křižovatky ulic Palackého a Krátká v Holešově
Dlhopolček, Michal ; Patočka, Miroslav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je zpracování studie úpravy stykové křižovatky silnic II/432 a II/438 ve městě Holešov. Řešená křižovatka se nachází v západní části města Holešov, jenž se nachází 20 kilometrů severně od krajského města Zlín. Křižovatka v současném stavu není správně řešena, především z důvodu bezpečnosti při napojování těžkých nákladních vozidel z vedlejší ulice Krátká směrem do centra města Holešov. A dále se tvoří fronty dosahující až železničního přejezdu, čímž vzniká další dopravní riziko. Ze tří navržených variant byla vybrána ta, která nejlépe splňuje požadavky pro zvýšení plynulosti průjezdu křižovatkou a tím zvyšuje celkovou bezpečnost v křižovatce. A dále by vyhovovala požadavkům na zvýšení kapacity a dále by splnila úroveň kvality ať už na hlavní, nebo vedlejší komunikaci.
Úprava křižovatky silnic I/43 x II/150 u Boskovic
Kortová, Anna ; Sedlák, Lubomír (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá úpravou křižovatky silnic I/43 a II/150 u Boskovic z hlediska bezpečnosti na ní. Cílem práce bylo snížení nehodovosti v dané lokalitě a zachování plynulosti. Prvním krokem této práce bylo zpracování naměřených rychlostí a intenzit na křižovatce a porovnání s příčinami nehod. Druhým krokem bylo navržení více variant řešení dané křižovatky. Pro jednu z možností byla dále zpracována projektová dokumentace.
Studie křižovatek Pasecká, Zlín
Pavlacká, Šárka ; Alster, Ladislav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh řešení dvou křižovatek a úseku mezi těmito křižovatkami ve městě Zlíně. Jedná se o stykové, světelně neřízené křižovatky s nevhodným uspořádáním. Cílem práce je zvýšení bezpečnosti provozu a snížení hlučnosti a prašnosti v dané lokalitě. Toho bude dosaženo stavební úpravou křižovatek místních komunikací a návrhem pěších komunikací.
Porovnání průsečné a okružní křižovatky Tyršova v Soběslavi
Hapl, Michal ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na přestavbu stykové křižovatky Tyršova v Soběslavi. Přestavba je nutná z důvodu stavby IV. Tranzitního koridoru, který svou trasou přeruší stávající komunikaci II/135. Návrh je proveden ve dvou variantách, průsečná a okružní křižovatka. Hlavní dopravní proud je silnice II/135 propojující silnici I/3 a dálnici D3. Oba návrhy jsou porovnány z pohledu technického návrhu kapacity a plynulosti provozu. Jako podklad jsem použil celostátní sčítání dopravy doplněné osobním sčítáním zaměřené na směrové průjezdy a mapovými podklady.
Úprava křižovatky silnic I/11 x II/474 v Těrticku
Kortová, Anna ; Matuszková, Radka (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na úpravu křížení silnic I/11 a II/474 v Těrlicku s podmínkou zachování pravého odbočovacího pásu, který je součástí motocyklového okruhu. Cílem této práce je zvýšení přehlednosti, snížení nehodovosti a vyřešení zachování pravého odbočovacího pásu. Práce vycházela z dat, získaných aktuálním měřením intenzity, které byly zpracovány do kartogramu. Výsledkem práce je návrh, který zajistí bezpečnější napojení silnice II/474 při nenarušení plynulosti dopravy na hlavní komunikaci. Návrh snižuje nebezpečnost řešeného úseku přetvořením geometrického uspořádání křižovatky, který odpovídá posouzení na kapacity a rozhledové plochy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.